Uwaga,

je艣li dokonujesz zakupu podaj膮c dane firmowe, a chcesz korzysta膰 z praw konsumenckich - prosimy o tak膮 informacj臋 w wiadomo艣ci do艂膮czonej do zam贸wienia.聽Wiadomo艣膰 ta powinna zawiera膰 informacj臋, 偶e zakupione meble s膮 towarem spoza dziedzin, w kt贸rych prowadzona jest firma. Pami臋taj, 偶e taki zakup mo偶e by膰 zakwestionowany przez Urz膮d Skarbowy jako koszt prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej.

Dyspozycje z艂o偶one ju偶 po dokonaniu zam贸wienia i dokonaniu p艂atno艣ci nie b臋d膮 uwzgl臋dniane.

REGULAMIN ZAKUP脫W

1. POSTANOWIENIA OG脫LNE

聽1.1. Sklep internetowy dost臋pny pod adresem naturestyle.pl jest prowadzony przez Paw艂a Bombasa dzia艂aj膮cego pod firm膮 Naturestyle.pl Pawe艂 Bombas z siedzib膮 32-087 Bibice, Warszawska 111 (adres korespondencyjny), NIP: 55 32 44 22 44, REGON:361196153, , zwana dalej Sprzedaj膮cy.聽

聽1.2. Definicje:聽

聽a) Dzie艅 roboczy 鈥 jeden dzie艅 od poniedzia艂ku do pi膮tku z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

聽b) Klient 鈥 pe艂noletnia osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej, kt贸ra zawiera ze Sprzedaj膮cym umow臋 sprzeda偶y.

聽c) Konsument 鈥 osoba fizyczna przeprowadzaj膮ca ze sprzedawc膮 czynno艣ci prawne, kt贸re nie s膮 bezpo艣rednio zwi膮zane z prowadzon膮 przez ni膮 dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.

聽d) Kupuj膮cy 鈥 klient i konsument.

聽e) Sprzedaj膮cy 鈥 Pawe艂 Bombas prowadz膮cy dzia艂alno艣膰 pod firm膮 Naturestyle.pl Pawe艂 Bombas,聽32-087 Bibice, Warszawska 111

聽f) Sklep stacjonarny - Solvay Park, Zakopia艅ska 105, 30-418 Krak贸w (pod ten adres prosimy nie kierowa膰 偶adnej korespondencji)

聽g) Konto elektroniczne 鈥 zbi贸r danych w systemie teleinformatycznym Sprzedaj膮cego, zabezpieczony loginem i has艂em podanym przez Kupuj膮cego, zawieraj膮cy dane Kupuj膮cego oraz informacje o z艂o偶onych przez niego zam贸wieniach w sklepie internetowych. Jest to jedyny spos贸b aby m贸c sprawdza膰 status zam贸wie艅.

聽1.3. Spos贸b kontaktowania si臋:

聽a) telefoniczny pod numerem telefonu: +48聽575 505 959

聽b) za pomoc膮 poczty e-mail pod adresem: [email protected]

聽c) jedyne miejsce do sprawdzania statusu zam贸wie艅 to strona naturestyle.pl/status, pracownicy dzia艂u obs艂ugi klienta nie maj膮 obowi膮zku sprawdza膰 status贸w.

聽1.4. Aby korzysta膰 z systemu teleinformatycznego Sprzedawcy powinien dysponowa膰:

聽a) komputerem, laptopem, tabletem, smartfonem lub inne urz膮dzenie multimedialne z dost臋pem do Internetu o zalecanej rozdzielczo艣ci 1024x768,

聽b) dost臋pem do poczty elektronicznej,

聽c) dost臋pem do dowolnej przegl膮darki internetowej wraz z mo偶liwo艣ci膮 w艂膮cznie zapisu plik贸w Cookies oraz Javascript.

聽1.5. Dane osobowe przetwarzane s膮 przez Sprzedawc臋 tylko i wy艂膮cznie w zakresie i w oparciu o zasady niniejszego Regulaminu. Kupuj膮cy podaje dane dobrowolnie i ma prawo do wgl膮du w ich tre艣膰 oraz ich aktualizacji i poprawiania.

2. SK艁ADANIE I REALIZACJA ZAM脫WIE艃

聽2.1. Zam贸wienia s膮 przyjmowane:

聽a) przez stron臋: naturestyle.pl poprzez aplikacj臋 鈥瀔oszyk鈥, gdzie Kupuj膮cy podaje dane kontaktowe, wskazuje zamawiane towary i wybiera form臋 p艂atno艣ci,

聽b) pod numerem telefonu: +48 575 505 959,

聽c) za pomoc膮 e-mail pod adresem: [email protected]

聽2.2. W przypadku sk艂adania zam贸wienia poprzez aplikacj臋 鈥瀔oszyk鈥 Kupuj膮cy otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie przyj臋cia zam贸wienia.

聽2.3. Zam贸wienia z艂o偶one przez telefon musz膮 zosta膰 potwierdzone poprzez wys艂anie wiadomo艣ci na wskazany adres e-mail.

聽2.4. W przypadku sk艂adania zam贸wienia za pomoc膮 e-maila, po

przes艂aniu przez Kupuj膮cego informacji o zam贸wieniu Sprzedawca potwierdza poprzez wys艂anie na wskazany w zam贸wieniu adres e-mail warunki sprzeda偶y wraz z przedstawieniem ca艂kowitej warto艣ci zam贸wienia zawieraj膮cej podatek od towar贸w i us艂ug (VAT).

聽2.5. Je偶eli Kupuj膮cy nie odbierze zam贸wionych produkt贸w we w艂asnym zakresie i tym samym zdecyduje si臋 na dostarczenie zakupionych produkt贸w za pomoc膮 transportu zorganizowanego przez Sprzedaj膮cego, w贸wczas przes艂ana przez Sprzedaj膮cego wycena b臋dzie uwzgl臋dnia艂a r贸wnie偶 koszty transportu.

聽2.6. Aby Sprzedaj膮cy m贸g艂 okre艣li膰 wysoko艣膰 op艂aty za transport zam贸wionych produkt贸w, Kupuj膮cy jest zobowi膮zany wskaza膰 dok艂adny adres

dostawy towaru.

聽2.7. Realizacja zam贸wienia rozpoczyna si臋:

聽a) w przypadku zam贸wie艅 p艂atnych przy odbiorze - po potwierdzeniu przez聽wp艂yni臋cia zaliczki

聽b) w przypadku zam贸wie艅 p艂atnych przelewem, p艂atno艣ci elektronicznych 鈥 po zaksi臋gowaniu 艣rodk贸w na rachunku bankowych Sprzedaj膮cego.

聽2.8. Przed z艂o偶eniem zam贸wienia Kupuj膮cy powinien zapozna膰 si臋 z postanowieniami niniejszego regulaminu, oraz warunkami transportu.

聽2.9. Termin realizacji zam贸wienia jest okre艣lony w warunkach sprzeda偶y przygotowanych i przes艂anych przez Sprzedaj膮cego i liczony jest w dniach roboczych.

聽2.10. W przypadku towar贸w oznaczonych jako 鈥瀙romocja鈥 b膮d藕 towar贸w oznaczonych jako 鈥瀢yprzeda偶鈥 o kolejno艣ci realizacji zam贸wie艅 decyduje

kolejno艣膰 wp艂yni臋cia potwierdzonych zam贸wie艅 na te towary. Ilo艣膰 towar贸w w cenach promocyjnych czy w cenach z wyprzeda偶y jest ograniczona.

聽2.11. Us艂ugi elektroniczne 艣wiadczone przez Sprzedawc臋 w formie formularza zam贸wienia i konta s膮 nieodp艂atne.

聽2.12. W przypadku zam贸wie艅 niestandardowych, tj. zmiany rozmiar贸w, tkanin, zmiany prowadnic, zawias贸w, us艂ugi wniesienia, monta偶u ze wzgl臋du na mo偶liwo艣膰 wyst臋powania brak贸w lub mo偶liwo艣ci technicznych zastrzegamy sobie prawo do wykonania mebla w standardowym wariancie, na co klient wyra偶a zgod臋.

聽2.13. W przypadku zam贸wie艅 niestandardowych brak jest mo偶liwo艣ci odst膮pienia od umowy na standardowych warunkach, sprzedawca mo偶e, ale nie musi przyjmowa膰 takich dyspozycji.

3. DOSTAWA

聽3.1. Sprzedaj膮cy oferuje nast臋puj膮ce sposoby odbioru i dostawy

zakupionych produkt贸w:

聽a) odbi贸r osobisty w siedzibie firmy pod adresem 32-087 Bibice, ul. Warszawska 111

聽b) przesy艂ka kurierska,

聽c) transport w艂asny Sprzedaj膮cego.

聽3.2. Zaleca si臋 aby wszystkie produkty kt贸re poprzez swoje w艂a艣ciwo艣ci oraz gabaryty mog艂yby zosta膰 uszkodzone podczas transportu za pomoc膮 przesy艂ki

kurierskiej i nie zostan膮 odebrane osobi艣cie przez Kupuj膮cego, zosta艂y dostarczone do Kupuj膮cego przez Sprzedawc臋 w艂asnym transportem, po wcze艣niejszym zatwierdzeniu wysoko艣ci p艂atno艣ci za transport Sprzedaj膮cego.

聽3.3. W momencie odbioru zam贸wienia Klient zobowi膮zany jest do dok艂adnego sprawdzenia zawarto艣ci przesy艂ki. Reklamacje dotycz膮ce uszkodze艅

mechanicznych b臋d膮 rozpatrywane wy艂膮cznie w przypadkach sporz膮dzenia protoko艂u szkody, potwierdzonego podpisem Klienta i dostawcy przesy艂ki.

聽3.4. Towary pozostaj膮 w艂asno艣ci膮 Sprzedaj膮cego do momentu uregulowania przez Klienta ca艂o艣ci nale偶no艣ci.

3.5. Termin realizacji zam贸wie艅 wynosi 艣rednio 4-8 tygodni,聽lecz maksymalny czas realizacji mo偶e wynie艣膰 12 tygodni.

3.6. W przypadku zdarze艅 losowych, niezale偶nych od sprzedawcy, a utrudniaj膮cych lub uniemo偶liwiaj膮cych mu wykonanie us艂ugi w deklarowanym czasie, zam贸wienie realizowane b臋dzie z pomini臋ciem punktu 3.5. niniejszego regulaminu.

Sprzedawca deklaruje mo偶liwo艣膰 wywi膮zania si臋 z wszystkich przyj臋tych zam贸wie艅.

3.7. W przypadku jakichkolwiek zmian rozmiar贸w, kolor贸w, wybarwie艅, terminy realizacji mog膮 si臋 wyd艂u偶y膰, co klient akceptuje.

4. P艁ATNO艢CI

聽4.1. Kupuj膮cy mo偶e zap艂aci膰 za zam贸wiony towar:

聽a) got贸wk膮 w siedzibie Sprzedaj膮cego 鈥 najp贸藕niej w momencie odbioru osobistego zam贸wienia,

聽b) got贸wk膮 pracownikom Sprzedaj膮cego 鈥 w momencie dostawy, po wcze艣niejszym op艂aceniu 30% zaliczki,

聽c) przelewem na poni偶szy rachunek bankowy Sprzedawcy:

聽 Pawe艂 Bombas

聽 Nature Style

聽 Warszawska 111

聽 32-087 Bibice

聽聽66 1020 2892 0000 5602 0722 2757

聽d) za pobraniem w momencie odbioru przesy艂ki od kuriera, po wcze艣niejszym op艂aceniu 30% zaliczki,

聽e) za pomoc膮 p艂atno艣ci elektronicznej i p艂atno艣ci kart膮 p艂atnicz膮 serwisu Tpay (szczeg贸艂owe informacje o serwisie na stronie internetowej pod adresem tpay.pl

5. POST臉POWANIE REKLAMACYJNE

聽5.1. Sprzedaj膮cy jest zobowi膮zany do dostarczenia towar贸w wolnych od wad prawnych i fizycznych. Towary zakupione przez Konsumenta s膮 obj臋te dwuletni膮 gwarancj膮 liczon膮 od dnia sprzeda偶y.

聽5.2. Meble przeznaczone s膮 do u偶ytkowania wy艂膮cznie wewn膮trz pomieszcze艅 w temperaturze 15-30 stopni Celsjusza. Meble drewniane nie mog膮 by膰

u偶ytkowane na zewn膮trz. Przechowywanie ich na s艂o艅cu, w wilgotnych pomieszczeniach lub w niskiej temperaturze mo偶e doprowadzi膰 do powstania

licznych p臋kni臋膰 drewna, powierzchni lakierniczych a nawet zniekszta艂ci膰 mebel.

聽5.3. Meble drewniane woskowane nale偶y czy艣ci膰 wy艂膮cznie 艣rodkami przeznaczonymi do ich piel臋gnacji. Do piel臋gnacji mebli nie nale偶y u偶ywa膰 mokrych,

wilgotnych szmatek. Podczas u偶ytkowania mebla nale偶y unika膰 stawiania na nim przedmiot贸w mokrych lub gor膮cych-mog膮 one spowodowa膰 rozpuszczenie ochronnej warstwy wosku i odbarwienie powierzchni. W takim przypadku nale偶y ponownie zawoskowa膰 ca艂y fragment mebla.

聽5.4. Ze wzgl臋du na ograniczenia monitor贸w komputerowych, kolory przedstawionych mebli mog膮 si臋 nieznacznie r贸偶ni膰 od rzeczywistych. Drewno to

materia艂 naturalny, posiadaj膮cy w艂asny rysunek i unikaln膮 struktur臋, dzi臋ki czemu ka偶dy wykonany przez nas mebel posiada indywidualny i niepowtarzalny charakter. Jego naturalne cechy powoduj膮 mo偶liwo艣膰 powstania r贸偶nic kolorystycznych w poszczeg贸lnych elementach mebla. Stosowanie r贸偶nych technologii barwienia przy produkcji mebli mo偶e spowodowa膰 r贸偶nic臋 wyeksponowania naturalnej struktury i rysunku drewna.

聽5.5. Wymiary podane na stronie s膮 wymiarami zewn臋trznymi mebli.

聽5.6. Sprzedaj膮cy zastrzega sobie prawo do zmian konstrukcyjnych, kt贸re nie wp艂ywaj膮 na funkcjonowanie mebla, w celu ulepszenia produktu. Na prezentowanych grafikach, zw艂aszcza przy produktach dost臋pnych w wielu wariantach, proporcje mebli mog膮 si臋 r贸偶ni膰 od finalnie dostarczonych klientowi.

聽5.7. Reklamacj臋 nale偶y sk艂ada膰 w formie pisemnej za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub listownie na adres

siedziby firmy, preferowany spos贸b to wype艂nienie formularza na stronie naturestyle.pl/reklamacje. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji zaleca si臋 podanie danych takich jak:

聽a) imi臋, nazwisko, adres zamawiaj膮cego,

聽b) opis przedmiotu reklamacji wraz z za艂膮czonymi zdj臋ciami obrazuj膮cymi zg艂aszane wady,

聽c) wskaza膰 偶膮danie.

聽5.8. Reklamacje rozpatrywane s膮 w ci膮gu 14 dni od daty ich wp艂yni臋cie. Kupuj膮cy otrzymuje odpowied藕 w formie pisemnej.

聽5.9. Standardowo firma proponuje wymian臋 wadliwych element贸w, lub rekompensat臋. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci z

tytu艂u utraconych korzy艣ci przez Klienta.

6.0. Meble nale偶y zmontowa膰 maksymalnie dwa tygodnie od dostawy. Drewno 藕le przechowywane w paczkach mo偶e si臋 odkszta艂ca膰, wypacza膰, mog膮 wyst膮pi膰 r贸偶nice w wielko艣ciach element贸w. Po tym czasie reklamacje nie b臋d膮 rozpatrywane pozytywnie.

6.1. Na stronie naturestyle.pl/instrukcje znajduj膮 si臋 warunki techniczne mebli, rzeczy tam prezentowane jako cechy szczeg贸lne produktu nie b臋d膮 pozytywnie rozpatrywane w reklamacjach.

6. POZAS膭DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA

REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃 ORAZ

ZASADY DOST臉PU DO TYCH PROCEDUR

聽6.3. Szczeg贸艂owe informacje informacj臋 dotycz膮ce pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 oraz zasady dost臋pu do

tych procedur mo偶na uzyska膰 w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzecznik贸w konsument贸w, Wojew贸dzkich Inspektorat贸w

Inspekcji Handlowej oraz Urz臋dzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

7. ODST膭PIENIE OD UMOWY

聽7.1. Je艣li strony nie ustali艂y inaczej, konsument nie ma prawa do odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 w przypadku:

聽a)w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, a wi臋c w tym przypadku wszystkie kolekcje prezentowane na stronie, kt贸re wytwarzane s膮 na indywidualne zam贸wienie klienta i/lub wyprodukowana wed艂ug specyfikacji konsumenta lub s艂u偶膮ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

聽b) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 rzeczy, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami,

聽c) zakupu materaca jako produktu higienicznego

7.2. W przypadku odst膮pienia od umowy, koszt transportu powrotnego do sprzedawcy pokrywa kupuj膮cy.

7.3. W przypadku odst膮pienia od umowy, za wszelkie uszkodzenia transportowe w drodze powrotnej do sprzedawcy odpowiada kupuj膮cy.

7.4.W przypadku odst膮pienia klient odpowiada za zmniejszenie warto艣ci rzeczy b臋d膮cych wynikiem korzystania z nich w spos贸b wykraczaj膮cy poza konieczny.

8. POSTANOWIENIA KO艃COWE

聽8.1. promocje obowi膮zuj膮 przy odbiorze instrukcji w formie elektronicznej, wysy艂anych na pro艣b臋 klienta na maila wskazanego w zam贸wieniu.

聽8.2. W przypadku zmian rozmiar贸w mebli, dokonaniu innych zmian tj. monta偶 prowadnic etc, przyjmuje si臋, 偶e klient mo偶e tak膮 us艂ug臋 zleci膰 wskazuj膮c w zam贸wieniu proponowane zmiany, zastrzegamy Sobie jednak prawo w przypadkach gdy technologia nam nie pozwoli na wprowadzenie zmian do zastosowania standardowych wymiar贸w/przer贸bek dost臋pnych na stronie.

聽8.3. Umowy zawierane mi臋dzy Sprzedawc膮 a Kupuj膮cym zawierane s膮 w j臋zyku polskim.

聽8.4. Korzystanie z us艂ug 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 wi膮偶e si臋 ze szczeg贸lnymi zagro偶eniami wynikaj膮cymi z ingerencji os贸b trzecich. Sprzedaj膮cy nie ma wp艂ywu na dzia艂anie i dost臋pno艣膰 Internetu. Kupuj膮cy dokonuj膮cy p艂atno艣ci przy u偶yciu "p艂atno艣ci elektronicznych" powinien w spos贸b szczeg贸lny chroni膰 informacje przed ich ujawnieniem osobom trzecim.

聽8.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego regulaminu z istotnych przyczyn tj. zmiana przepis贸w prawa.

聽8.6. W obszarze nieuregulowanym w niniejszym regulaminie stosuje si臋 odpowiednie przepisy prawa polskiego a w szczeg贸lno艣ci: Kodeksu cywilnego, ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z dnia 18 lipca 2002 r., ustawy o prawach konsumenta a dnia 30 maja 2014 r.

Warunki promocji dost臋pnej na stronie

Je艣li mebel jest oznaczony promocj膮 procentow膮 (np -25%, -30% etc) promocja nalicza si臋 wy艂膮cznie gdy:

1. Klient akceptuje maksymalny czas realizacji zam贸wienia wynosz膮cy 12 tygodni.

2. Klient zgadza si臋 na otrzymanie instrukcji do mebli drog膮 elektroniczn膮 na stronie naturestyle.pl/instrukcje, b膮d藕 mailowo

3. Klient zgadza si臋 na automatyczn膮 obs艂ug臋 po z艂o偶eniu zam贸wienia (dotyczy to sprawdzania status贸w zam贸wie艅, odpowiedzi na korespondencj臋 w spos贸b automatyczny, etc)

Je艣li klient nie chce skorzysta膰 z promocji, gdy偶 zale偶y mu na szybszej realizacji zam贸wienia, lub potrzebuje papierowej instrukcji, lub potrzebuje i chce sprawdza膰 status zam贸wienia telefonicznie lub mailowo - promocja si臋 nie nale偶y.

Dyspozycj臋 rezygnacji z promocji mo偶na z艂o偶y膰 w ka偶dym momencie, cho膰by poprzez z艂o偶enie dyspozycji weryfikacji statusu, pro艣by o instrukcje papierowe, czy przy艣pieszenie realizacji zam贸wienia.

Je艣li klient nie z艂o偶y takiej dyspozycji, przyjmuje si臋, 偶e korzysta z tej promocji.

Us艂ugi weryfikacji statusu zam贸wie艅 jako wykonane us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 nie podlegaj膮 podst膮pieniom w my艣l przepis贸w art 30 -34 ustawy o prawach konsumenta

Regulamin promocji na darmowy transport mebli Dekort

1. promocja obowi膮zuje przy wp艂acie ca艂o艣ci za meble przy zam贸wieniu

2. nie mo偶na wybra膰 opcji transportu premium

Meble wysy艂ane s膮 po wp艂acie bezpo艣rednio od producenta, oznacza to, 偶e kierowca nie ma mo偶liwo艣ci przyj臋cia got贸wki, pomocy we wniesieniu, a tak偶e nie ma mo偶liwo艣ci ustalenia terminu dostawy - jest on narzucany przez producenta, klient jest powiadamiany z oko艂o 1-2 dniowym wyprzedzeniem.

W przypadku ch臋ci skorzystania z mo偶liwo艣ci:

- wp艂aty zaliczki, reszty przy odbiorze

- pomocy przy wniesieniu

- magazynowania mebli

Meble wtedy trafiaj膮 do naszego magazynu, st膮d dopiero p贸藕niej s膮 przygotowywane i wysy艂ane do klient贸w.

klientowi naliczana b臋dzie op艂ata za transport wg normalnego cennika - 159z艂/szt

W przypadku transportu premium jest to dwukrotno艣膰 tej sumy.聽

Zadzwo艅 do nas w sprawie konsultacji

+48 575 505 959
Czytaj Wszystkie Opinie