1. Dzień dostawy oraz godzinę ustala naturestyle.pl i klient nie ma na to wpływu.

a). w przypadku zdarzeń losowych istnieje możliwość wysłania w innym terminie niż przydzielony, z zastrzeżeniem, że klient zgadza się na wydłużenie terminu dostawy, oraz że zgłosi ten fakt pisemnie na adres [email protected] najpóźniej 7 dni przed transportem.

b). w przypadku zgłoszenia przy zamówieniu, że klienta nie będzie w danym terminie (urlop, święta, wyjazd służbowy) może okazać się, że termin dostawy się wydłuży poza regulaminowy, na co klient się zgadza.

c). meble rozwozimy od poniedziałku do niedzieli (włącznie) w godzinach 6-22, a w szczególnych wypadkach nawet w godzinach dużo późniejszych (zwłaszcza jeśli klient jest z województwa: dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie).

d). istnieje możliwość rezygnacji z usługi transportu, wtedy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu meble można odebrać w naszej siedzibie, pod adresem: ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice

e). naturestyle.pl zastrzega sobie prawo do zmiany wyznaczonego już terminu dostawy bez podawania przyczyny.

f). w przypadku zmiany terminu dostawy bez awizowania tego faktu na 7 dni wcześniej, klient ponosi powiększony koszt transportu o 100%, lub może bezpłatnie odebrać towar w siedzibie firmy.

2. Usługa transportu każdorazowo świadczona jest bez wniesienia. Klient odbiera meble z samochodu.

3. Usługa transportu każdorazowo świadczona jest bez montażu. Klient montuje meble we własnym zakresie.

4. Aktualny stan zamówienia można sprawdzać po zalogowaniu się na swoje konto na stronie naturestyle.pl

5. w przypadku dostarczenia mebli firmą kurierską, klient ma obowiązek sprawdzenia zamówienia, ewentualnych uszkodzeń. Reklamacje na uszkodzenia transportowe bez spisanego protokołu szkody nie będą uwzględniane.

Zadzwoń do nas w sprawie konsultacji

+48 534 510 211

Opinie naszych Klientów