statusy

1. Dzień dostawy oraz godzinę ustala naturestyle.pl i klient nie ma na to wpływu.

a). w przypadku zdarzeń losowych istnieje możliwość wysłania w innym terminie niż przydzielony, z zastrzeżeniem, że klient zgadza się na wydłużenie terminu dostawy, oraz że zgłosi ten fakt pisemnie na adres [email protected] najpóźniej 4 dni przed spodziewaną nieobecnością.

b). w przypadku zgłoszenia przy zamówieniu, że klienta nie będzie w danym terminie (urlop, święta, wyjazd służbowy) może okazać się, że termin dostawy się wydłuży poza regulaminowy, na co klient się zgadza.

c). meble rozwozimy od poniedziałku do niedzieli (włącznie) w godzinach 6-22, a w szczególnych wypadkach nawet w godzinach dużo późniejszych (zwłaszcza jeśli klient jest z województwa: dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie).

d). istnieje możliwość rezygnacji z usługi transportu, wtedy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu meble można odebrać w naszej siedzibie, pod adresem: ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice

e). naturestyle.pl zastrzega sobie prawo do zmiany wyznaczonego już terminu dostawy bez podawania przyczyny.

f). w przypadku zmiany terminu dostawy bez awizowania tego faktu, klient ponosi powiększony koszt transportu o do pakietu premium, lub może bezpłatnie odebrać towar w siedzibie firmy. Podczas zakupu klient świadomie znając zasady podejmuje decyzje o opłacie, którą wybiera.

g). jeśli klient nie zgłasza zapytań przed zakupem dotyczących warunków transportu, uznaje się, że rozumie wszystkie jego punkty.

2. Usługa transportu każdorazowo świadczona jest bez wniesienia. Klient odbiera meble z samochodu.

3. Usługa transportu każdorazowo świadczona jest bez montażu. Klient montuje meble we własnym zakresie.

4. Aktualny stan zamówienia można sprawdzać po zalogowaniu się na swoje konto na stronie naturestyle.pl

5. w przypadku dostarczenia mebli klient ma obowiązek sprawdzenia produktu, w przypadku uszkodzeń spisania protokołu szkody. W przypadku jego braku, nie mamy podstaw do dochodzenia rekompensaty w firmach transportowych, a towar tak wydany uznaje się za kompletny i wolny od wad.

6. W przypadku braku odbioru mebli, koszty transportu zwrotnego ponosi klient wg. stawki niepreferencyjnej a rynkowej, tj. 3,0zł za km spod adresu klienta (tożsamego z adresem dostawy zaznaczonym w zamówieniu) pod adres magazynu: ul. Graniczna 85, 32-087 Bibice

7. Koszt magazynowania wynosi 100zł/szt za miesiąc. Zgodnie z art 551 k.c. sprzedawca magazynuje meble na odpowiedzialność kupującego.

Zadzwoń do nas w sprawie konsultacji

+48 12 35 10 602
Czytaj Wszystkie Opinie