statusy

W najbliższym czasie wprowadzamy transport bezkontaktowy, oznacza to, że dla bezpieczeństwa naszych pracowników, jak i klientów nasi pracownicy mają całkowity zakaz kontaktów z klientami.

Dzień transportu jak do tej pory wyznaczany jest przez naturestyle, jeśli klient wybrał transport standard (nie ma zmian względem wcześniejszych zasad)

Godzina transporty jak do tej pory wyznaczana jest przez naturestyle, jeśli klient wybrał transport standard (nie ma zmian względem wcześniejszych zasad)

Płatność jeśli odbyła się w całości, nie wymaga dodatkowych działań klienta.  (nie ma zmian względem wcześniejszych zasad)

Płatność jeśli odbyła się zaliczkowa, wymaga, aby dopłata była zrobiona przelewem na dane poniżej. Jeśli środki nie będą widoczne na naszym koncie, należy wysłać potwierdzenie na maila [email protected] (zmiana polegająca na sposobie płatności, reszta bez zmian)

Kierowca jeśli nie ma potwierdzenia płatności, czeka maksymalnie 15 minut, potem jedzie dalej w trasę, a meble liczą się jak dostarczone, naliczona zostanie opłata za transport do magazynu jak poniżej.  (nie ma zmian względem wcześniejszych zasad)

Zakazuje się wszelkiego witania, pomocy przy wnoszeniu, prób rozliczania w gotówce/kartą, klient proszony jest o zachowanie ok 2 m od naszego pracownika - proszę pamiętać, że wspólnie walczymy o nasze bezpieczeństwo.

Klienci zostaną odpowiednio wcześnie powiadomieni o zmianach mailem.

Do klientów dzień wcześniej zadzwoni pracownik i jeszcze raz poinformuje o zmianach.

Klienci otrzymają też dedykowaną wiadomość sms, z danymi do wpłaty (kwota pozostała do zapłaty, dane do przelewu)

NatureStylePaweł Bombasul. Warszawska 11132-087 Bibice k/Krakowa

66 1020 2892 0000 5602 0722 2757

1. Dzień dostawy oraz godzinę ustala naturestyle.pl i klient nie ma na to wpływu.

a). w przypadku zdarzeń losowych istnieje możliwość wysłania w innym terminie niż przydzielony, z zastrzeżeniem, że klient zgadza się na wydłużenie terminu dostawy, oraz że zgłosi ten fakt pisemnie na adres [email protected] najpóźniej 7 dni przed transportem.

b). w przypadku zgłoszenia przy zamówieniu, że klienta nie będzie w danym terminie (urlop, święta, wyjazd służbowy) może okazać się, że termin dostawy się wydłuży poza regulaminowy, na co klient się zgadza.

c). meble rozwozimy od poniedziałku do niedzieli (włącznie) w godzinach 6-22, a w szczególnych wypadkach nawet w godzinach dużo późniejszych (zwłaszcza jeśli klient jest z województwa: dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie).

d). istnieje możliwość rezygnacji z usługi transportu, wtedy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu meble można odebrać w naszej siedzibie, pod adresem: ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice

e). naturestyle.pl zastrzega sobie prawo do zmiany wyznaczonego już terminu dostawy bez podawania przyczyny.

f). w przypadku zmiany terminu dostawy bez awizowania tego faktu na 7 dni wcześniej, klient ponosi powiększony koszt transportu o 100%, lub może bezpłatnie odebrać towar w siedzibie firmy.

2. Usługa transportu każdorazowo świadczona jest bez wniesienia. Klient odbiera meble z samochodu.

3. Usługa transportu każdorazowo świadczona jest bez montażu. Klient montuje meble we własnym zakresie.

4. Aktualny stan zamówienia można sprawdzać po zalogowaniu się na swoje konto na stronie naturestyle.pl

5. w przypadku dostarczenia mebli firmą kurierską, klient ma obowiązek sprawdzenia zamówienia, ewentualnych uszkodzeń. Reklamacje na uszkodzenia transportowe bez spisanego protokołu szkody nie będą uwzględniane.

6. W przypadku braku odbioru mebli, koszty transportu zwrotnego ponosi klient wg. stawki niepreferencyjnej a rynkowej, tj. 1,5zł za km spod adresu klienta (tożsamego z adresem dostawy zaznaczonym w zamówieniu) pod adres magazynu: ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice

Zadzwoń do nas w sprawie konsultacji

+48 575 505 959

Opinie naszych Klientów